Herczenik Zoltán

Tulajdonos, ügyvezető igazgató

Herczenik Zoltán, a 90-es években – önismereti csoportok vezetése után – az Imagement cégcsoport humán-erőforrás vezetőjeként kezdett el különböző szervezetekkel dolgozni. 2002-től az Imagement Training Center Kft. ügyvezető igazgatója és szakmai vezetője volt. Ekkortól a cég fő profilja az outdoor módszerekkel történő szervezetfejlesztés lett, melynek sikerességét a stratégiai partnerek (T-Mobile, Penny Market, General Electric, ING) pozitív visszajelzései igazolták.

Az első magyarországi nyílt outdoor trénerképző tanfolyam vezetőjeként szerzett tapasztalatokat az outdoor módszertan oktatásában. 2004-től vezetőképző programokat tartott (T-Mobile, Bosch, Arval) és coachként a felsővezetők egyéni fejlesztésére koncentrált. 2011-től kezdett komolyan foglalkozni a személyes boldogság tudományos vizsgálataival és a különböző kutatási eredményeket sikerrel alkalmazta az egyéni és csoportos képzéseiben. Jelenleg a BOSCH vezetésfejlesztő programjának projekt menedzsere.